طرز تهیه ته چين مرغ وسفارش آنلاین آن در نیمرو
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

طرز تهیه ته چين مرغ وسفارش آنلاین آن در نیمرو

مواد لازم :

 

برنج يك كيلو گرم
مرغ متوسط يك عدد
ماست 750 گرم (معادل يك ليوان)
روغن مايع 350 گرم
زرده تخم ‌مرغ چهار عدد
زعفران ساييده دو قاشق چايخوري
نمك و ادويه به مقدار مورد نياز
قارچ خرد شده به مقدار دلخواه

 

طرز تهيه :

گوشت مرغ  نیمرو  را با مقداري آب و نمك و ادويه بپزيد. هنگامي كه مرغ پخت سفارش آنلاین غذا در تهران و حدود يك استكان آب آن باقي ماند, آب مرغ را جدا كنيد و پش از درآوردن استخوانهاي آن, مرغ را به قطعات كوچكتر تقسيم كنيد. زعفران را در نیمرو مقدار كمي آب گرم حل كنيد و آن را با دو زرده تخم مرغ, سفارش آنلاین غذا تمام ماست و مقدار كمي نمك و فلفل مخلوط كنيد و مرغ پخته شده را حداقل به مدت سه تا چهار ساعت در مخلوط ماست داخل يخچال  نیمرو  بگذاريد.قارچ ها را با آب ليمو و روغن سرخ كنيد و كنار بگذاريد .برنجي را كه از قبل خيس كرده‌ايد بجوشانيد و آبكش كنيد.

 

دو عدد زرده تخم مرغ, 150 گرم روغن و نصف مخلوط ماستي را كه مرغ را در آن خوابانده بوديد با دو تا سه كفگير برنج مخلوط كنيد و در ته ديگ يا قابلمه بريزيد و با ته قاشق آن را صاف كنيد. مقداري مرغ به صورت يك لايه نازكروي ته ديگ بچينيدسفارش آنلاین غذا در تهران و روي آن نيمي از پلو را بريزيد. بقيه مرغ را روي برنج بچينيد و بقيه برنج را نيز رويي مرغ  نیمرو  بريزيد و سطح مرغ را با برنج بپوشانيد.آب مرغ را با يك قاشق چايخوري زعفران مخلوط كنيد و روي برنج بريزيد.

 

سطح برنج  نیمرو  را با كفگير كمي فشار دهيد تا برنج كمي فشرده شود.باقيمانده مخلوط ماست را روي برنج بريزيد و سه تا چهار قاشق غذا خوري روغن را ذوب كنيد سفارش آنلاین غذا و روي برنج بريزيد و آن را دم كنيد. بعد از يك و نيم ساعت تهه  چين آماده است. پس از دم كشيدن, به سرعت قابلمه را در ديس وارونه كنيد تا ته چين به شكل قالبي خارج شود.

منبع:




:: برچسب‌ها: , خرید آنلاین غذا , فروش اینترنتی غذا , سفارش آنلاین غذا در تهران , سفارش غذا آنلاین , سرویس سفارش آنلاین غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: